• svampe
Danmarks hyggeligste svampetur

Fra kl. 10.00 til omkring kl. 15.00 Efter mange aflysninger på grund af Corona, synes vi det er ekstra vigtigt at holde fast i noget af det der er muligt pt., nemlig vores traditionelle svampetur for hele familien – så sæt kryds i kalenderen allerede nu 😊

Vi har ingen tilmelding, så det er bare at møde op.

Vi følger naturligvis myndighedernes retningslinjer, hvilket kan betyde, at vi kommer til at ændre programmet med kort varsel. Så hvis du er i tvivl på dagen eller op til, er du naturligvis meget velkommen med en sms eller opringning til enten Raymond 4177 9740 eller Poul 4032 8039, og få en status.

Mødested

Mødested: Gribskov, P-pladsen nærmest Mårum Tinghuse på Frederiksborgvej (vejen mellem Mårum og Esrum, find kørselsvejledning på vores hjemmeside).

Vi samles kl. 10.00, hvor der vil være en kop kaffe, et stykke brød mm. Der vil af kompetente folk være en kort introduktion til skoven og dens indhold. Husk solidt fodtøj, påklædning der passer til vejret, kurv, svampebog og kniv. For at mindske risikoen vedr. Corona, har vi valgt at aflyse den traditionelle svampesuppe. I stedet har vi planlagt at tænde op på bålpladsen i skoven, hvor vi vil grille nogle pølser og brød, så der er lidt at gå hjem på. Det bliver noget andet, men vi er sikre på det bliver mindst lige så hyggeligt.

Foreningen har øl og vand med i skoven, samt til den efterfølgende pølse. Så find børn, ægtefælle, kæreste, venner, hund, kat frem og vær med til at gøre dagen til et hyggelig arrangement med mulighed for at møde andre – på afstand.